Sen Hala Neredesin- 4.Şiir

Sen Hala Neredesin...
Şimdi ben bir gecede iken, yine senin düşüne yatarım.
Eğer uyanamazsam bil ki yandım, bil ki öldüm.
Hayalini kurmak sabahları,
Ve her gece bunu düşlerimde canlandırmak.
Bir geceden canım, diğer bir geceye atlarım ben.
Benim şehrime doğmaz güneş, biliyor musun?
Ben her gecemde senin hayalin ile kavrulur,
Ölmeyi beklerim sabah olmadan.
Uyanamam ama ölemem de,
Bir başka kabus başlar her uyandığım da.
Mutluluk düşler de başlar,
Bir uçurumun başına iterim seni her düşümde.
Uçurumdan ben düşerim de, sen hala neredesin?
Uçarım dedim, bu sevda ile kuş olur uçarım.
Ama bir ağırlık bindi gövdeme.
Bu ne saçma haldir, ben yaşadığıma şaşarım.
Sigara dumanından küf tutmuş odama uyanırım,
Açarım penceremi biraz hava girsin diye.
Ama, sen hala neredesin?
Sen gideli çok olmuş, mavi bakışlı,
Sen gideli hayli zaman geçmişte,
Günlerim belirsiz, gidişlerin dün gibi yakın,
Acıtır her nefesimde seni hatırlayışlarım.
Gelene geçene seni sorarım,
Ama, sen hala neredesin?
Bilirim, asla dönmeyeceksin...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ama...

Gözlerin...

3. Şiir