Ama...

    Bir kadın çiz ki gözlerime bir bahar güneşini andırsın bakışları, bir yaz gölgesine benzesin tutuşları, sonbahar akşamları gibi ağlayışları ve çaresiz kalsın tek çare kendisine uzanmış bir el bu kış gecesinde, kar, kıyamet. Gözlerin tatlı kadın sarıdan maviye bir şölendi gözlerin. Ağıt yakabilen her şeye rağmen gülebilen gözlerin. Yanakların, bir sarı kırmızı bir kaç renge tutulmuş, gözlerinde ki yalnızlığı emiyor çorak kalmaz artık.
    Bir gece sonsuz bir gece, sensiz bir gece. Dışarıda kış, kıyamet. İçeride ise yalnız pusuya düşmüş bir yaralı adam. Öyle bir adam ki, "Bir adam çiz" desem, çizemezsin. Çünkü varlığı bile yokluk dolu bu adamın.
Sen gecemin yıldızı, ışıl ışıl
Sen dünde kalan hikayem, bugünüm.
Yarınlar sen, seni dünde kayıp etmişken.
Sen çıldırmış olmalı, dönemezsin bana.
Sen yanlış yoldasın, sevemezsin beni.
Senin gözlerinde bayram bol,
Benim dünyamda hayat yok.
Benim kalbim savaşta,
Senin tüm vücudun barışık.
Ağlamak bir de sorun bu,
Sen ağlarsın, ben ağlamam.
Ağlamam çünkü, başaramadım rahmet olmayı.
Damla damla, rahmet, gökten düşüyor ki vahiy gibi.
Yağmuru tanrılar senin için yolladı.
Bende bulut çok, ama boşa eser gürler.

Ey gözleri güzel kendi ise güzellik,
Dönme bana sana bu kadar hasretken.
Geleceğine sevinemem, gider misin diyerek.
Dün sen vardın, hayat vardı.
Bugün yoksun, hayat azdı.
Dönme, kalbimde ne kadar iyilik varsa aldın gittin zaten.
Gelme, gelirsen eğer bize sadece acı kaldı.
"Keşke başka çarem olsa, dön desem.
Keşke bir umut olsa, benden sana ait.
Keşke, keşke, keşke..."

Bir hayatı tonla pişmanlıkla,
Diğerini sade güzellikle.
Ödeştik sana artık borcum yok.
Ödeştik, artık benimde gülecek şeyim yok.
Dönme diyorum, ama
Bu demek değil ki seni hiç özlemedim.
Tek bir umudum olsa, onu sana harcardım,
Seni son bir kez görmek için.
Bu demek değil ki seni hiç sevmedim,
Ama...
"Bende şimdi ne sevecek kadar hızlı atan bir kalp,
Ne de özleyip, bir ömür bekleyecek hayat kaldı."
Tek varlığım sendin,
Şimdi daha çok şeye sahibim.
Kocaman bir acıya, tükenmek bilmeyen sancıya,
Ve git gide büyüyen bir hasrete.
Ama...
"Aşık mıyım sana?"
-Hayır!
"Çünkü benim için aşkın tarifi yoktu."


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gözlerin...

3. Şiir