Gel Diyemem, Dur ya da...

   " Bir gece...
     Yosun tutmuş, kirli denizin yanındaki gece...
     Gece, son gece, beni bırakıp gittiğin gün ki gibi, dün gece..."
    Güzel kız, beni bir başıma ve hatta sensiz bırakan deli kız. Belki de acımasız cani birisin. Bir sahtekar belki de, ihtimal ne olursa olsun söylediğin sözün her harfine inandım ama. İnanmakla yetinmedim bilirsin güvendim, en az benim kadar sende güvendin. Ama en az benim kadar pişman mısın yaşadıklarına? Benim kadar üzüldün mü öğrenirken birbirimize yediremediğimizi? Evet üzgünsündür, en az benim kadar. Aynı şeye üzülmediğimiz belli ama, sen eski sevgiliye, ben sana. Ben senin için bir eski sevgili olamadım, zaten bırakmazdım sevgili olsaydık seni yaşamamak için bu geceler. Geceler, her gece bizi pusuya düşürür, zor geçerler. Geceler uzun, geceler soğuk. Hele ki bu aylarda hiç çekilmez, berbat kış ayları, daha soğuk, daha uzun, ıstırabı bin kat daha fazla. Senle aynı gecede ayrı yerlerde ıstırabı kalbimize oturtup gel demişiz acılara, göz bebeğimi biraz daha del. Damla damla aktığına eminim yaşların geceleri yastığına, gözlerinden gönlüne akıyor olduğunu biliyorum aslında. Gel diyemem sana, ben de sana ilaç yok, ben de bana da ilaç yok. Zaten bilemem ki bin ilaçta sürsem ne çare, keşke gel diyebilsem? Ben seni unutamazken, diyebilir miyim unut gel gönlüme taht kur diye? Diyemem. Acıya, aşka, gecelere denk gelen sabahlara dek duran ıstıraba da alışmam lazım, ama alıştım diyemem. Sevdim, gül yanaklarında sevdim dikeni, gözlerinin içinde buldum sonumu. Gel diyemem ama unutsan da gelme diyorum sana. Gelme senle mutlu olamam, mutluluk nedir unuttum. Gelme, ben sensiz bir hayata tutundum yaşamıyor olsam bile. Sensiz bir ölümü düşünür oldum istemesem bile, gelme. Acı çekme benim gibi, unut ama benden uzak dur. Seni sevmenin kalbime ağır geleceğini bilmiyordum. Kalbim ezildi, tonlarca yükün altında.
                                                                                                  "Dur ya da,
                                                                                                  Gel, yüzüme o bin bir rengi tekrar çiz...
                                                                                                  Gel, kalbime yeniden atmayı öğret...
                                                                                                  Ama bu sefer giderken, beni de öldür.
                                                                                                  Öyle git... "

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ama...

Gözlerin...

3. Şiir