2. Şiir

Teker teker kırdın sana uzanan elleri,
Hazana çevirdin gül mevsimini.
Gözlerimin uzaklara dalışı, aldanışı,
Güneşin batışı ve senin yine gelmeyişin.
Hasretime taktığım lakapların,
Adına sevgi dediğim,

Dünyalık hesapların gelmiyor ki sonu.
Sevmediğin halde bana acıyorsun ya,
Bırak da bir kez bu adam kendine acısın.
Yalvarışlarım sana,
Geçen günler, batan güneş bana koyuyor.
Susma sen de fısılda rüzgara bir kaç harf,
Senin meltemin hep buraya esiyor.
Kokunu hala hissedebiliyorum, buralarda.
"Uzaklardadır o." deyip, ağlamalarım yalan.
Belki de senden önce yanaklarım hiç ıslanmadı.
Bırakmadın beni, yakındasın.
Benim için ağladığın, sana ağladığım,
Sesinle geceyi sabah ettiğim vakitler hala hatırımda.

Ne kadar sensiz olsam da hatıralarımda sen.
Hatıralarıma ağlıyorum yalnızım derken.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ama...

Gözlerin...

3. Şiir